۵ پاسخ

باد داره.هرچی هوس کردی یک کم کلپوره تو لیوان دم کن بخور شیرت صاف میشه

خیلی باد داره بادنجون

من خوردم حال دخترم خیلییی بد شد
پیشنهاد میکنم شما هم نخوری

خیلــــــی نفاخه بچه خیلی اذیت میشه

نه نخور من خوردم اینقدرررررر نفخ کردم ک با عرق نعنا هم خوب نشدم دخترم تا سه روز گریه میکرد از بس نفخ کرد

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان دختر پسری😊 مامان دختر پسری😊 ۵ ماهگی