سلام مامان جونیاااا
شیر خشک نان ۱ خوبه ؟

۵ پاسخ

من فقط خشک می خوره

سلام من از روز اول می دم خداروشکر خوبه اگر به بچه بسازه و باهاش اوکی باشع خیلی خوبه

بستگی داره بهش بسازه یا نه

من دو هفته ای شاید بیشتر دارم بهش نان میدم بنظرم خوب بوده

من ب پسرم روزی ۶۰سی سی کمکی بهش میدم یااینکه جایی میرم میزارمش خونه بهش میدن خداروشکر ماشالا وزنش هم خوبه هم اینکه بهش میسازع

سوال های مرتبط

مامان تودلی😍💙 مامان تودلی😍💙 ۶ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان ماهان 💙 مامان ماهان 💙 ۵ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی