دوستان از چه هفته ای به بعد باید فقط به پهلو خوابید؟

۸ پاسخ

از هفته ۱۶ من شنیدم

بنظرتون خطرناک

سلام دوستان من الان ۹هفته هستم لکه بینی دیدم

از اولش بخواب ک عادت کنی

20هفته شنیدم ولی زودتر بخاب عادت کنی

سلام ۱۶تا۱۸ مشکلی ایجاد نمیکنه بعداز اون دیگه شکمتون بزرگ میشه و خوابیدن با این پوزیشن مشکل میشه بهتره که ب پهلو بخوابی

از ۱۹ به بعد. من ک پهلوی چپم‌کلا سوراخ شده

20 هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان نینی 🐣🩷 مامان نینی 🐣🩷 هفته هفدهم بارداری
مامان ارغوان🩷 مامان ارغوان🩷 ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حَسَن‌آقا👼🏻 مامان حَسَن‌آقا👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی