مامانا از چه هفته ای به بعد دیگه باید به پهلو خوابید؟

۱۰ پاسخ

دکتر من گفت بیست ماه به بعد الان هرجور دوست داری بخواب

از همین هفته به پهلو بخواب تا عادت کنی اگر برات سخته

من از همون اول به پهلو خوابیدم سه ماه بعد شکم سنگین میشه به کمرت فشار میاره کمردرد میشی

من دوهفته ای میشه دیگه نمیتونم طاق بازبخوابم اذیت میشم پهلوهامم که وای سوراخ شده 🥲

از خمی حالا بخواب عادت کنی پهلو چپ خون رسانی ب جنین عالیه

۲۰ به بعد عزیزم
اصلا ۲۳ اینا به بعد یکم نفست میگیره بعد مثلا بیشتر از ۱۰ دقیقه به پشت خوابیدن

اخرها یادم نیس چند بود دیگه شکمت بزرگ بشه خودت نمیتونی طاق باز بخوابی ناخودآگاه ب پهلو میخوابی

من دارم تمرین میکنم از الان ولی یکم پیش باز رو شکم خوابیدم🫣

من از همون اول پهلو خوابیدم

۲۰ به بعد گویا،ولی من همچنان گاهی طاق باز میخوابم🫠

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان ارغوان🩷 مامان ارغوان🩷 ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نور💙 مامان نور💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری