خوردن خرمالو خوبه ؟

۸ پاسخ

یبوست میشی مواظب باش

هر چیزی توب ارداری ب اندازه اشکال نداره من نمیدونم چرا مامانا میترسن هرچیطی میخورن استرس میگیرن یا قبلش حتما میپرسن
تازه زعفران و دکتر من گفت تو غذاهات ب طول معمول و کم استفادع کن جریان خونو زیاد میکنه
هیچی مضر نیس باید ب اندازه خورد

خوبه ولی مصرف زیادش باعث انسداد روده میشه

یبوست میاره

یدونه بخور دیگه زیاد نخور

خوبه ولی یه خورده طبعش گرمه

من زیاد خوردم خداکنه ضرر نداشته باشه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۶ ماهگی
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان سارا مامان سارا ۸ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی