۴ پاسخ

خوبه مدفوع کرده بعدااا هم مدفوع میکنه

دکتر ب من گفت روزی ۷.۸بارباید پی پی کنه

باید اولین روز مدفوع کنه الان ک زردی داره مدفوع کنه خیلی بهتره

تا هفت روز طبیعیه من اینجوری شنیدم

سوال های مرتبط

مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۴ ماهگی