پزشک اطفال پسر من گفت از روزی ۷ بار تا ۷ روزی یک بار اوکی هست، بیشتر و کمترش باید پیگیری بشه
اگر شیر مادر میخوره بله
ولی خب به این اکتفا نکن گاهی بعدش که میخواد پی پی کنه اذیت میشه
کی این حرفو زده؟ تا ۴روز طبیعیه حتما پیگیری کن تا شکم بچه کار کنه
شیر مادر اگر میخوره آره
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.