درسته میگن تا ،ده روزم بچه پی پی نکنه طبیعیه؟

۵ پاسخ

پزشک اطفال پسر من گفت از روزی ۷ بار تا ۷ روزی یک بار اوکی هست، بیشتر و کمترش باید پیگیری بشه

اگر شیر مادر میخوره بله
ولی خب به این اکتفا نکن گاهی بعدش که میخواد پی پی کنه اذیت میشه

کی این حرفو زده؟ تا ۴روز طبیعیه حتما پیگیری کن تا شکم بچه کار کنه

شیر مادر اگر میخوره آره

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۴ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی