خانما شربت سیتریزین دادم به دخترم ضرر نداره که ؟

تصویر
۶ پاسخ

خانما استرس گرفتم یعنی زیاد دادم چیزیش نشه خدا نکرده

داروخانه بمن گفت دو سی‌سی

خیلی زیاد دادی

من بچم ۱۰ماهش گفت ۳قطره

خیلی زیاد دادی

نه عزیزم خواب اوره

سوال های مرتبط

مامان مهرآنا🦩🩷 مامان مهرآنا🦩🩷 ۱۴ ماهگی
مامان مانیارکم مامان مانیارکم ۱۱ ماهگی