۶ پاسخ

منم ۲۸ هفته و دوروز رفتم ۱۲۴۶ بود ولی دکترم گفت همین ۱۲۰۰ نرماله

گهواره و گوگل مقدار نرمال کمترین رو میگن اوکیه

من دیروز رفتم 1600بودسی ودوهفته

برامن ۳۰ هفته یکو چهارصد بود

من ۲۸ رفتم ۱۳۰۰ بود گفت خوبه ولی لیدی میل گرفتم با هرچی دستم میاد میخورم

دکتر منم گفت حداقل 1و 500باشه
من یک و 200بود

سوال های مرتبط

مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته چهلم بارداری
مامان زینب سادات 💚☘️ مامان زینب سادات 💚☘️ ۱ ماهگی
مامان لیام🩵 مامان لیام🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ ماهگی