۵ پاسخ

من از ۱۰ سال پیش یه بسته دارم
برای سزارین خودم گرفتم باز نکردم
به نظرتون میشه استفاده کرد

من ۲۰تایی خریدم

فقط سزارین پوشک‌ویخواد؟ یا برای طبیعی ام باید بگیریم؟

بخدا خودم سزاریانم نمی دونم

چرا بیرون می خره تو بی مارستان بازم باید بخری او نجا بگیر

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وپنجم بارداری