من از اول تا حالا رابطه نداشتم
خیلی میترسم کلا
از اول هم اوکی بوده ماداشتیم
اره اوکیه..
من طبیعی ام از اولم رابطه داشتم ..
هفته ای سه بار رو داشتم.
من که دارم از همون اول سزارینی ام
اره بابا بگو هرشبم واست اوکی کنه تا دهانه رحمت راحت باز بشه
اگر طبیعی هستی بله
بدون جلوگیری هم میگن باید باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.