بچه هابعدازفرنی وحریربادوم چی بدم ب بچم؟؟؟؟

۲ پاسخ

فرنی و حریره رو درست دادی،بعدش شروع کن ب دادن انواع پوره، سیب زمینی،هویج، کدوحلوایی ،اگه شکمش شل نیست کلم بروکلی هم میتونی ب پوره سیب زمینی اضافه کنی. بعدش سوپ کاملا میکس شده + عصاره ها. حریره و فرنی درست ترین روش استارت کمکیه، چون نزدیک ترین بافت و غلظتو ب شیر داره. اصلا منطقی نیست پرزهای روده ای ک شش ماه فقط شیر داخلشون میرفته یهو با ی بافت چندبرابر سفت تراز شیر روبرو بشه.

کدو حلوایی هویج سیب زمینی سیب

سوال های مرتبط

مامان آیسام مامان آیسام ۱ سالگی
مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان آقا اهورا مامان آقا اهورا ۱ سالگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی