۵ پاسخ

نه عادی بود

من شبش درد گرفت

خیلی کم، طوریکه فقط دست میزدم میفهمیدم

اره بر من خیلی درد میکنه

من دیروز صبح زدم برا من جاش درد نداره اما از دیشب تب دارم و بینیم گرفته و بدنم کوفته هس حس میکنم سرما خوردم🥺

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری