۴ پاسخ

مطب رفتم تزریق کردن گفت حدود ۲۴ساعت آب نزن

تزریقاتیا میزنن

من صبحا همش حس سرماخوردگی دارم برام تزریق میکنن ؟

اره عزیزم هلندی خریدم شخصی زدم ولی بعضیا تو بهداری هم میزنن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی