۱۲ پاسخ

دوقلو بود۲۳۰

من 4 آبان وقت سونو داذم ولی 16 هفته ک رفتم 100 گرم بود🥺

بااین حساب بچه من خیلی تپلیه🤭مغزیجات خیلی میخورم همینطورپروتیین تاثیرداشته توهم بخور

این وزن ها مهم نیستن

دقیقا منم ۲۴۰ بود ۱۸ هفته
دکتر گفت عالیع

دختر قشنگم 17هفته وپنج روز 199گرم بود 😍

خوبه عزیزم منم هیجده هفته و یک روز سونو آنومالی وزنش ۲۴۰ بود

بره من 225گرمه

برا من ۱۸ هفته و دوروز ۲۲۵ گرم بود امروز ماما میگف تومحدوده نرماله ولی یکم پایینه

برا من ۱۸ هفته و ۲ روز شده بود ۲۳۳

برا من ۲۶۰ بود ۱۸ هفته و ۵ روز

خوبه چون برا من ۱۷هفته و ۵روز ۱۹۰بود

سوال های مرتبط

مامان تمشک🫐🍼 مامان تمشک🫐🍼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۷ ماهگی