۷ پاسخ

میگم من اسید فولیک۴۰۰ میخورم این الان یک شامل میشع یا۲؟اگه دوزش بالا باشه برای بچه ضرر داره؟

منم 60 روز پيش سقط کردم همون فولیک 1 میخورم

عزیزم همون یک باید بخوری

اگه سقط قبلی نداشتی، همون 1 میدن، اما کسایی که سقط داشتن، 5 باید بخورن

به داروخونه بگو واسه خانم باردار می‌خوام.. درصدش یکم بالاتره

به منم امروز داد گفت شبی یکی بخور
البته من بهداشت بهم داد

می‌نویسه خودش برات کد رهگیری نداد؟

سوال های مرتبط

مامان شکوفه ی گیلاس🌸 مامان شکوفه ی گیلاس🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان نورا و نرگس مامان نورا و نرگس ۳ ماهگی
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری