۶ پاسخ

من اسید فولیک تا ۱۲ هفته و ۶ روز خوردم
دکتر دیگه گفت نخور

تا ۱۶ هفته

بله عزیزم

آره البته من تو آن تی دکترم برام داروهای جدید نوشت گفت ولی هنوز نخور ویتامین دی و اسید فولیکت تموم شد اینارو شروع کن

بستگی به نظر دکترت داره عزیزم من اسید فولیک و تا هفته نهم خوردم ولی ویتامین دی رو هنوز میخورم

دی رو اره ولی اسید فولیکو دیگه بمن گفت نخور
قرص اهن داد و ویتامین دی و مولتی

سوال های مرتبط

مامان طاهاومهتا مامان طاهاومهتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مسیح💙 مامان مسیح💙 ۶ ماهگی