خانما تو هفته ی من لک بینی عادیه؟

۱۱ پاسخ

نه عزیزم

بری دکتر چک بشی بهتره

نه تو هیچ هفته ای لکه بینی عادی نیس خطرناکه باید بری چکاب

فک نکنم🫢من فقط ترشح دارم و تیر میکشه زیرشکمم، لک بینی ندارم

اخه سه روز پیش معاینه شدم بستع بود

نشونه باز شدن دهانه رحمه

سه روز پیش معاینه شدم دهانه رحمم بسته بود

عزیزم حتما برو دکتر

چیکار کنم 🥲

نه اصلا

نه عزیزم برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان 💓هانا💓 مامان 💓هانا💓 ۵ ماهگی
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان کورپه مامان کورپه ۳ ماهگی
مامان امیررضاامیرعباس مامان امیررضاامیرعباس ۱۳ ماهگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته سی‌وسوم بارداری