نگران نباش عزیزم منم چندباراینجورشدم
فقط به دکترت بگوبهت سرم میده اوکی میشی
اب بدنت کممیشها- لاقل به دکترت بگو
نه عزیزم منم چندبار گرفتم اصلا نگران نباش شکر و نمک رو بریز تو اب گرم شوریش مثل اشک چشم باشه سرد که شد بخور، موز و یا کته وماستم خوبه
نههه اسهال تو بارداری اصلا خوب نیست فورا برو دکتر
اگر خیلی شدید نباشه که احتمال کم آب شدن بدنت بره و علامت دیگه ای مثل درد پریودی و اینا نداشته باشی خطرناک نیست
من کلا تو بارداری بیشتر مواقع اسهال بودم و هستم
ن برو دکتر
خطریه
هیوسین بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.