تو هفته ی من اسهال عادیه .. سه روزه دارم؟؟

۸ پاسخ

نگران نباش عزیزم منم چندباراینجورشدم
فقط به دکترت بگوبهت سرم میده اوکی میشی

اب بدنت کم‌‌میشها- لاقل به دکترت بگو

نه عزیزم منم چندبار گرفتم اصلا نگران نباش شکر و نمک رو بریز تو اب گرم شوریش مثل اشک چشم باشه سرد که شد بخور، موز و یا کته وماستم خوبه

نههه اسهال تو‌ بارداری اصلا خوب‌ نیست فورا برو دکتر

اگر خیلی شدید نباشه که احتمال کم آب شدن بدنت بره و علامت دیگه ای مثل درد پریودی و اینا نداشته باشی خطرناک نیست
من کلا تو بارداری بیشتر مواقع اسهال بودم و هستم

ن برو دکتر

خطریه

هیوسین بخور

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهلم بارداری