تو هفته من اومدن دو سه قطره
خون عادیه ؟؟

۷ پاسخ

اصلا خونریزی طبیعی نیست هیچ جورش
مخصوصا اگر خون قرمز روشن باشه

خون دیدن تو این سن چیزی نیست که ما تشخیص بدیم به نظرم حتما با دکترت مشورت کن

برومطب دکترت

هیچوقت لکه بینی عادی نیست

حتما با دکترت صحبت کن فک نکنم طبیعی باشه ممکنه از هرچیزی باشه

باید استراحت کنی فقط،منم اینطور شدم فقط خوابیدم خوب شدم

منم دیروز لکه بینی داشتم دکتر گفت عفونت شدیدع

سوال های مرتبط

مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد