۴ پاسخ

من با آب خوردم حالت تهوع بهم دست میداد با شیر خوردم با شیر هم میشه خوردش

منم همینو میگم.میگم اخه مگ بچه ایم!

من آبه داغ میزاشتم یخوردع سزد بشه بعد نیریختم

نه‌من اب یخچال میزارم

سوال های مرتبط

مامان nini مامان nini روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد