خانما میشه تو شیر دهی امپول انفلوانزا زد؟

۱ پاسخ

واکسن انفولانزا اصلا خوب نیست بیشترمریضتون میکنه

سوال های مرتبط

مامان آیهان❣️ ماهان مامان آیهان❣️ ماهان ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی