۵ پاسخ

حالا اگه توام هلندی گیرت اومد به منم بگو

هلندی میخوای یا فرانسوی

از بهداشت هم یه امار بگیر

بهداشت.هلندی زدن

من که گیرم نیومد خیلی پیگیر بودم داروخانه جالینوس گفت دیگه فایده نداره زدنش باید اوایل شهریور زد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان النا وائلمان مامان النا وائلمان روزهای ابتدایی تولد