سلام میشه بگید در ماه اول بارداری فولیک اسید 1خوبه یا 5

۷ پاسخ

اگه تالاسمی یا سابقه سقط داری۵اگه مشکلی نداری۱

دکتر باید تجویز کنه

من چون سابقه سقط دارم دکتر برام 5تجویز کرد

اگه مشکلی نداری فولیک اسید۱میخوردم
من چون سقط داشتم ۵میخورم

سه ماه قبل بارداری باید فولیک استفاده بشه..

من دکتر بهم کوالی فول داد

اگه مشکل خاصی ندارین ۱

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری