۸ پاسخ

من ۱۶۰۰

من تو ۲۹ هفته و ۴ روز
۱۳۶۸ گرم بود ظاهرا گفت خوبه نمیدونم دیگ

برا منم 30هفته همین بود 34هفته دوروز رفتم 2500شده بود

عالیه

زیاد نیس یکم؟

آره خوبه
من 32 هفته 1800 بود

بله عزیزم نرماله نرماله😍

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلیل زندگیم مامان دلیل زندگیم هفته سی‌ام بارداری