سلام من سه ماهه باردارم درد زیر شکم دارم

۳ پاسخ

شاید عفونت داری عزیزم

طبیعی هستش عزیزم ولی درد شکم خیلی درد داره به شوهرت بگو کمرتو ماساژ بده آخه منم ماه تو بودم اینجوری بودم فقط هم با ماساژ از کمر خوب میشدم خدا کمکت کنه

طبیعیه اگه خونریزی و لکه بینی اینا نداری

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی