من سه ماهه باردارم بواسیر دارم خیلی اذیت میشم چکارکنم

۱ پاسخ

غذای ملین بخور..اصلا نزار یبوست بگیری چون زود خونریزی میکنی..‌آلو بخارا با انجیر خیس کن صبح زود با آب ولرم بخور ناشتا....کیوی بخور

سوال های مرتبط

مامان Asal💙 مامان Asal💙 هفته سی‌وهشتم بارداری