۴ پاسخ

من تا سه ماهگی نخوردم

من دو سه بار خوردم
مشکلی نداره
فقط تند نباشه

من قبل اینکه سونوی قلب برم یه کاسه پر خوردم.اتفاقی نیفتاد خداروشکر

وایییی منم اینقدر دلم میخواد ولی میترسم بخورم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین🐣🩷🤰🏻 مامان دلوین🐣🩷🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته شانزدهم بارداری