خیلی خوبه من تجربه کردم عالیه
من سفر خارج از کشور رفتم واقعا عالی بود
بنظرگ سخته دیروز ی ساعت بیرون بودیم تو ماسین جای کوچیک اصلا ننیشه بچه رو اروم کرد گریه کردنی اینا
من الان اومدم خونه مادربزرگم زنجان افتضاحه همش لباس بشوری اینا سخته
اگه کالسکه داری، خیلی خوبه، مخصوصا الان که بیشتر خوابن
اگه نداری خیلی سخته، من نداشتم، پدرم در امد
بستگی به بچه داره من با بچه ۱۰روزه رفتم اصلا اذیت نشدم
من از تهران رفم تا شمال تو ماشین اروم بود از شمال تا زاهدان اومدم با اتوبوس دهنم سرویس شد یعنی سرویس هااا
بستگی به بچه داره
من اصغهان رفتم اذیت نشدم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.