۳ پاسخ

کلا اگه روش نزده توی یخچال
یخچال نمیخواد بیاد دمای زیر سی باشه

کجا میخوای بری بسلامتی

من لیپوزوفر آبی میدم روش ننوشته که بزارم یخچال

سوال های مرتبط

مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 ۸ ماهگی