۳ پاسخ

من فقط یه ازمایش ساده ادرار نوشت دیگه دید نداره ازمایش ۲۴ساعته ننوشت

مشکلت چی بود نوشت

خوبه مشکلی نداره بنظرم

سوال های مرتبط

مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان فَندوق 💙👼🏻🍼 مامان فَندوق 💙👼🏻🍼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری