من امروز انجام دادم با رعایت چند نکته اصلا سخت نیس
اول اینکه با خودت یخ ببر که توی پودر اب کاملا یخ بریزی که شربته کاملا سرد باشه
دومم اینکه شربت رو کم کم نخور سر بکش زود بخور اینطوری اصلا حالت تهوع نمیگیری انگار ک داری یه شربت عادی میخوری
برای من خیای راحت بود مثل یه شربت خوشمزه بود بین تایم ها هم رفتم دراز کشیدم خودمو با گوشی سرگرم کردم
من که چون آزمایش پودر تمام کرده بود بجای خوردن پودر قند آزمایش قند ۲ساعته دادم راحت از خوردن پودر گلوکز خلاص شدم😂
تاپیکمو بخون، احتمالا کمک کننده باشه برات
نه اصلا به حرفایی که میگن گوش نده،آزمایش خیلی راحتیه شربتشم خوشمزه هس و چون ناشتا هستی خیلی هم میچسبه،من که خوردم حالمم کاملا خوب بود
طعم شربتش مثل سن ایچ پرتغال یکم غلیظه …. بعدش که خوردی یه جای خنک دراز بکش که تهوع نگیری … آب هم اگه تشنه شدی میتونی بخوری ولی خیلی کم … سختیش فقط سه بار هر یک ساعت خون دادنه وگرنه جور خاصی نیست
صب باید ناشتا بری هرچه زودتر بری بهتره چون دو سه ساعت معطلی داره اول یه بار از دستت خون میکشن بعد میری نمونه ادرار میدی بعد تو یه بطری یه چیز خیلی خیلی شیرین و حال به هم زن میدن میخوری میشینی یه ساعت بعد یه بار دیگه خون میگیرن باز میشینی یه ساعت بعد بازم خون میگیرن باید مواظب باشی حالت به هم نخوره که دیگه نمیشه باید یه روز دیگه بری از دوباره آزمایش بدی
تایپک قبلی ببین
اب یخ از خونه ببر قاطی کن باهاش
اون تایم ازمایش هم نیای خونه بهتره چون گرما حالت تهوع میده بهت
ن خداییش برا من خوب بود مشکلی نداشتم
ی ادامس بذار همرات اگه حالت بد شد بخوری
من صبح میخوام بدم🥲از ساعت ده دی چیزی نخوردم تا صبح که برم آزمایش بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.