۷ پاسخ

بیمه ایران رو که نمیدونم، بیمه ما سامانه میده
از ۹میلیونی که دادم ۸تومن میده

کاملا ازاده

تکمیلی هست ایران؟ من مستقیم سلفری دادم قبول نکردن با اینکه انتی بالای ۲ بود، میگفت باید ازمایش انتی میدادی اگر ریسک میزد بعد اینو میدادی

نه ....

فک کنم کلا آزاده.بیمه قبول نمیکنه غربالگری هارو

سوال منم هست چون ان تی رو گفتن چون فربالگریه نمیده

سلفری کلا ازاده هیچ بیمه ای قبول نمیکنه باید فاکتور بگیری

سوال های مرتبط

مامان کایرا خانم👼 مامان کایرا خانم👼 ۸ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی