خانما عرق کاسنی رو تو چ ماهی از بارداری بخوریم ؟؟

۹ پاسخ

اصلا هیچ فایده ای نداره من نصف بطری خوردم برازردی بچه فقط فقط گروه خونی بچه به دنیااومدفقط تندوتندشیربهش بدیدمن بچم زردیش رویازده بود دستگاه گرفتم خونه چندروزتودستگاه بودشیرخشک بهش دادم سریع اومدزردی بچه پایین

یکی میگفت خودشو خاهرش ار ماه ۷ میخورن
ولی بنظرم برا زردی کاری نمیکنه ولی برا مادر و کبد چرب خوبه من دوماه اخر شاید بخورم

بیخودیه من کلی خوردم بچم زردی داشت

واااای من دیشب نصف شاهتره نصف کاستی خوردم چشمت روز بد نبینه انگار میخواستم بزایم گلاب به روت اسهال استفراغ شدم ینی به ریسکش نمیرزید 🤦

من دو شبه شروع کردم میخورم

ماه اخر
من خوردم فایده ای نداشت

بیخودیه

سوال‌منم هست
😉😂

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۶ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی