۳ پاسخ

من قبلا بیومیل میدادم عالی بود

تمام داروخانه ها رفتم بیومیل پلاس پیدا نکردم دکتر پسرم گفت بیومیل بدم یا ابتامیل

من از متخصص پرسیدم گفت کالری همه شیر خشک ها یکیه باید ببینی کدوم به بچت میسازه اما بیومیل پلاس واقعا با بقیه فرق داره چرب تره

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی
مامان دلانا👼🏻🩷 مامان دلانا👼🏻🩷 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی و نهال مامان امیرعلی و نهال ۱۰ ماهگی
مامان مامان فراز مامان مامان فراز ۸ ماهگی