شما هم تو هفته ۲۴ این قرص ها میخورید؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

منم د3 میخورم اون یکی رو نه

دی هزار یه روز درمیون بخور ،هماتنیک من کم خون شدم واسم نوشت قبلش فرفوت میخوردم

ویتامین دی و شربت مولتی ویتامین رو اره میخوردم از اول تا همین الان ولی اسید فولیک رو ن بجاش ففول داد بهم با

آره ویتامین دی وهماتنیک وکلسیم .یدونه مکمل دیگه

ویتامین دی اره میخورم ولی همانینیک نه
خیلی حالمو بد می‌کنه
خارجیشو میخورم

هماتنیک هم خوبه اگه کم خونی اگه نرمال هست آزمایش خونت معمولیش رو بخور

اره عزیزم میخورم الان هم همینطور

قرصی ک تو قوطی هستش بهتره چون هر روز باید مصرف کنی دوز پایین تری باید باشه

قرص د3دوزش بالاس

اره من از اول بارداری تا الان دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وششم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری