خانما تو هفته من قرص امگا هم میخورید؟

۱۴ پاسخ

من دکتر پارسالمم نداد امسالم نداده هردو هم فوق تخصصن

دکتر به من نداده

به من نداده

هفته ای دوبار

بمنم یک هفته ست داده روزی یدونه

بمنم نداده گفت بهترین برند هم جیوه داره بهتره نخوری

بله از اول بارداريم يك روز درميون

من از اول بارداری ،هر روز دارم میخورم

به من داده ولی نمی‌خورم

من از اول بارداریم یروز در میون میخورم تا آخرش باید بخورم

اره😁

بله از ۱۶هفته میخورم

اره عزیزم

اره

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی