قرص امگا ۳رو چطوری میخورید من الا خریدم میخام استفاده کنم

۱۲ پاسخ

دمتر گفت هفته ای دوبار

من هفته ای دو بار بعد ناهار

در هفته دوبار، بعد از ناهار

عکسش و میدی گل

بعد ناهار
همراه با مولتی ویتامین

هرروز عصر

من اصلا نميخورم

۲ بار در هفته بعد ناهار

من یه روز در میون میخورم ولی حتما حتما بعد از غذا بخور اگه سیر نباشی و بخوری یه معده دردی میگیری که نگووو. من یه بار حواسم نبود با معده ی خالی خوردم تا شب داشتم گریه میکردم

بعد نهار و غذای چرب جذبش بالاتره

واس من دکتر از اول بارداریم داده یه روز در میان میخورم

به من دکتر داد هفته ای دوبار بعد نهار

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شادمهر مامان شادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی