۱۰ پاسخ

آسپرینو برا من نوشته با امگا 3 و زینگ تا 5 ماهم تموم شد ...

من ویتامین‌ دی
آهن
منیزیم

مولتی ویتامین

من ویتامین دی
کلسیم
آهن
مولتی هم اوایل میخوردم ولی برا اینکه وزنم خیلی بالا نره دیگه نمیخورم

من ک‌دکترم ازاول کلسیم نداده

من فقط ویتامین دی، آهن، کلسیم می‌خورم
اینا ضروریه
بقیه‌اش مکمله

من فقط آهن و ویتامین دی

ب من ک فقط آهن باکلسیم داده🫩

من الانم یه ماه قرص نمیتونم بخورم حالم بهم میخوره بنظرتون اشکالی نداره🥲

اره همینا کافیه با مولتی

سوال های مرتبط