۱۱ پاسخ

چرا بد باشه من دارم میخورم

چه اشکالی داره مگه منعی ندلره که

منم ارده و حلواارده نمیخورم و نخوردم از اول

من همیشه ارده و خرما میخوردم بخور نوش

وای منم امروز یهو دلم خواست😍🥲🤤

من هرشب و روز میخورم 😐

من ارده شیره میخورم هر روز

من هر روز میخورم

بخور کی گفته ارده ضرر داره

اتفاقا مقویه گلم بدنیس فقط اگه دیابت داری بخاطرقندش حواست باشه

ارده ضرر نداره
من از اول خوردم

سوال های مرتبط

مامان زینب و محمد😍 مامان زینب و محمد😍 ۱ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان محمد صالح مامان محمد صالح ۵ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری