۵ پاسخ

من ۳۷ و ۱ رفتم زاییدم به علائم نرسیدم😂

من درد پریودی
درد کشاله ران
واژن درد
تکرر ادرار اینا هست ولی همیشگی نیست

شکم درد و کمر درد شبیه پریودی

والا من الان ۳۸هفته و ۳ روز هستم تا حالا هیچ دردی نداشتم😐

من هنوز هیچ😂دکترم گف پنچشنبه خطم بارداری میدم

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد