۳ پاسخ

من خیلی که بشینم یه کم دلم درد میگیره وگرنه در بقیه حالات خوبم خداروشکر ، حتی من دیسک کمرم دارم اما تاحالا کمردرد شدید نگرفتم

وای اره
امروز ک‌نتونستم بشینم حس کردم زیر شکمم قفل شده
تا دوش اب ولرم‌گرفتم خوب شدم
دکتر گفت طبیعیه رحم داره جا باز میکنه

من ک دارم هنوزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری