مادرا پوره میوه چجوری درست میکنین؟

۳ پاسخ

من امروز ی قاشق چایی خوری فرنی بهش دادم بعد این چی بهش بدم خوبه براش

من میوه رو خورد میکنم میزارم بپزه وقت پخت میکسش میکنم باپشت چنگالم میشه

من سیب درختی رو رنده ریز میزنم میزارم با آب جوش نیم ساعت آروم آروم بپزه
وقتی پخت با غذا ساز میکسش میکنم یه ذره کره هم میندازم توش بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی
مامان دخمل نازم🥰 مامان دخمل نازم🥰 ۱۷ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی