۶ پاسخ

نع منم هنوز نرفتم

نه اوکیه.

من ۳۴ دکترم فرستاد

تا ۳۸ هفته فک کنم سونو وزن وقت داره

من الان ۳۳ هفته ام دکترم برای ۲۸ ام مهر برام سونو نوشته
البته هفته پیش خودش تو مطب سونو کرد گفت اوکیه

سوال منم هست چند هفتگی باید بریم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلای مامان جوجه طلای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وچهارم بارداری