دیره یکم.یجوری برو ک اگه خدایی نکرده وزنش یکم کمتر بود وقت واسه جبرانش داشته باشی. حداقل ۳۰ برو
نه من ۳۳/۶روز دادم
برا منم همینه
اخرین سنو انومالی بود دادم
من ۲۸ هفته دادم ۳۴ هفته یا ۳۶ هفته هم میرم
من ۳۳هفته سونو دادم
ب نظر من دیره
اولین باره میخوای بری سونو رشد؟ دیر ننوشته؟
من فردا وارد ۲۸ هفته میشم ولی وقت سونوگرافی رشدم فرداس همین...دکترم گفت از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته باید انجام بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.