کی برم واس سونو رشد ؟؟

۶ پاسخ

بنظر خودم بهتره هفته ۲۸ یا ۲۹ بری که اگه وزنشم کم بود هم زودتر متوجه شی و هم زمان زیادی داسته باشی تا تغذیتو درست کنی و کارایی که به وزن گیری جنین کمک میکنی رو انجام بدی اگه دیرتر بری مثلا ۳۲ هفته اینا یهو وزنش کم باشه هم زمانت زیاد نیست هم خودت استرست زیاد میشه

من 26هفته رفتم البته چون حالم خوب نبود دکترم نوشت برام

من ۲۹ هفته کامل رفتم

30هفته کامل شد برو

۳۲ یا۳۳ بهترین تایمشه ولی از ۲۸ هفته دیگه میتونی بری

من یه بار ۲۶ هفته رفتم یه بارم ۳۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۴ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته جان👶💙 مامان پسته جان👶💙 ۱ ماهگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ویکم بارداری