امپول رگام برا چیه؟؟؟

۴ پاسخ

وقتی مامان منفی پدرمثبت منم میزنم

منم باید بزنم
برای ناسازگاری خون مادر و جنین
بعلت اینکه مادر و پدر rhمنفی با مثبت دارن

اگه همسر مثبت بشه شما منفی زده می‌شه تو 7 ماهگی منم باید بزنم

وقتی گروه خونی خودت منفی باشه برات میزنن

سوال های مرتبط

مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی