۱ پاسخ

سلام برا منم پایین بود بعد چند وقت آزمایش دادم خداروشکر بالاتر رفته بود.استرس نداشته باش موقع زایمان نیاز باشه بهت خون وصل میکنن

سوال های مرتبط