مامانا علایم سرما خوردگی نوازد چیه

۳ پاسخ

عزیزم بچه های حاصل سز یکم آب توی بینی و گوششون میمونه ولی ممکنه علامت آلرژی هم باشه پسر من همش خس خس داشت تو خواب خرخر میکرد بعد متوجه شدم آلرزی به پروتئین گاوی داره

عزیزم نگران نباش سرما نخورده خسس سینه کیپ شدن بینی واسه اینکه بالا میاره
بینی شو تند تند تمیز کن حتما
به نوزاد نمیشه دارو داد فقط با قطره بینی تمیز کن همین

هنوز دنیا نیومده سرما خورد؟

سوال های مرتبط

مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی
مامان ♥️حسین♥️ مامان ♥️حسین♥️ ۷ ماهگی
مامان پسته👶🏻 مامان پسته👶🏻 ۵ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۹ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۹ ماهگی
مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان ✨️ɴɪʟᴀ&ɴᴇʟɪɴ✨️ مامان ✨️ɴɪʟᴀ&ɴᴇʟɪɴ✨️ ۱۳ ماهگی
مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی
مامان آیلار❤️🌜 مامان آیلار❤️🌜 ۸ ماهگی