۴ پاسخ

بچه الان سرما نخوره نگران نباش فقط دماغشو تمیز کن با فین گیر برقی و قطره سدیم کار بریز تو بینی

بینیش میگیره

مال من سرما خورده بردم دکتر

خین خین بینی ...سرفه...عطسه های مکرر....تب نمی کنند تا شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی
مامان کاکُلی🐣 مامان کاکُلی🐣 ۱۵ ماهگی
مامان آرمان😘برهان مامان آرمان😘برهان ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان آقا مهدیار جون مامان آقا مهدیار جون ۴ ماهگی